FÖDELSEDAGS-FIRANDE

HEJ FANSEN & ALLA ANDRA!

Nu har jag blivit firad hela helgen......Jag fyller ju 24 år enligt mina fans i Töreboda ;)
Idag är det min födelsedag men har blivit Grattad hela helgen med presenter och mycket fika.

Först ut att Gratulera var i fredags på mitt gig i Töreboda......då jag blev överraskad av mina "Fans" som lämnade över en Jätte-Fin present. Snacka om att jag blev överraskad. Skickar med en bild nedan.......



Tusen Tack för de fina ljus-lyktorna........Kram!

Skickar med lite fler bilder på presenter jag fått under helgen.
Jag hade besök av min Mamma, Fia & Emil, Anky & Loke, Kikki, Barbro & Tore, Marcus & Paris samt mina barn.









Tusen Tack för besöken och de fina gåvorna........Ni får gärna komma och gratta mig igen idag!!!
.........med nya presenter....ha, ha.
Många Kramar till er alla.

Sen idag är det ju MIN STORA DAG......så "give it to me"
Ni kan få lite kaffe om ni vill.

För er som undrar var jag ska sjunga nästa tillfälle så är ni Välkomna att käka Julbord på Åkerby Herrgård, Nora nu på fredag 19.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback