GOTT NYTT ÅR 2009

Hej Alla Fans!!!

Vill passa på att önska er Gott Nytt År bara.
Hoppas vi ses många gånger under kommande år 2009.
Vill tacka för att ni kommit på mina gig under 2008 som har varit ett bra år med mycket gig runtom i Sverige.
Speciellt ett stort tack till mina "stamställen" Bistro Corner, Töreboda - En Trappa Upp, Hallstahammar - Nora Statt, Nora.
Naturligtvis ett stort tack till alla andra ställen jag spelat på.

Året som kommer är året då jag lanserar min nya cd som jag är övertygad om kommer bli grymt uppskattad runtom i landet.
Bistro Corner i Töreboda blir stället jag har mitt sista gig detta år 2008.
Boka gärna bord och kom och fira in det nya året tillsammans med mig fyllt med Schlager coh annan musik som gör att man har svårt att sitta still.

Många Varma Kramar Till Er Alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback