JULBORD & LUCIA

Hej alla!

Har haft en full helg med start i fredags då jag var bokad på Julbordsgig på Åkerby Herrgård. Riktigt kul att besöka Åkerby....trivs bra där!!! Tusen Tack för det goda Julbordet. Jag hade med mig Anna Stalker också dit som nog trivdes bra med grabbarna från NORAB.
Stort tack till er alla drygt 90 pers föe en kul kväll. En bild under här från Julbordet.



Sen igår lördag var jag tillbaka i Hallstahammar på En Trappa Upp för LuciaGig.
Dagen till ära så var det en kombinerad Svensexa samt Möhippa för Mats & Nitja tror jag dem hette. De ska gifta sig den 5/1-09. Grattis till er och Lycka till!!! De fick under ovasioner sjunga Främling.
De var utklädda till Lucia och Stjärngosse......kul!
Tack till er alla som gjorde så det blev en kul kväll.......Västeråsarna & Sonja....ni är väl fantastiska som kommer varje gång. Kram till er!!!







Jag hade också med mig min mamma som tycker det är kul att vara med.....sen kom Fia & Emil vid 00.45 också.
Kul att se att ni vill komma och lyssna och supporta. Tack för sällskap och hjälp.
Natten avslutades med en måltid på MAX i Örebro.....*slurp*

Jag vill passa på att önska alla GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!!
Kram Jonny


Kommentarer
Postat av: Anette

hej Jonny tack för en underbar spelning i Hallstahammar och super tack för tröjan.

här kommer lite adresser till min blogg o hemsida.

stor kram till dej och välkommen hit igen.



http://mideria.zoomin.se/

god jul å gott nytt år till dej

2008-12-16 @ 11:21:54
URL: http://spiderwomen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback