MERA PRESENTER / GULDUTMÄRKELSE!!!

Hej Igen!!!

Måste ju lägga in mer presenter från min födelsedag den 1/12.
På em blev jag gratulerad av Jimmy samt Kikki & min bror Stefan och Anna.
Lägger in lite bilder på dessa presenter.
Ska tilläggas att många har grattat mig på sms och telefon också. STORT TACK ATT NI KOM IHÅG LILLA MIG!!!

Som  ni vet har jag gett ut en cd-singel med titeln Last Forever. Jimmy Blubben hade specialdesignat en T-shirt med texten Last Forever som ni ser här under. Sen fick jag också en "guldutmärkelse" i form av en tavla för över 1000 sålda exemplar av singeln. Kul!!! Stort Tack med Puss & Kram för dessa.






Fick också ett silversmycke som var handgjort med certifikat. Det var en lyckogalder. (Vit Galder)
Sen fick jag också fortsättningen på serien Rötter. Blev Jätte-Glad för dessa presenter. Puss!!!




Sen kom alltså Stefan, Anna med barn samt Kikki hit och grattade mig.
Kikki hade arrangerat en liten julgrupp själv.......kul!!! Hon är ju så piffig med att greja. Tack & Kram.
Sen av bror fick jag en blomma med ljus i och av Anna & barnen en liten rolig present de hade hittat.
Jag är ju förtjust i serien Dallas och har alla boxar som kommit ut.......så en kortlek med Dallas som motiv var deras present. Stort Tack!!!



Anton & Sara samt Linus har också varit här nu i veckan. Anton & Sara hade gjort knäck och kom med i en söt liten gorg.
Goda var dem också.......även om jag inte hann att få så många av dem *skratt*
Stort tack för besöket.

Kramar till er alla och ett STORT TACK!!! Love U All

//Jonny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback