EN TRAPPA UPP

Hej Igen!!!

I lördags var jag på EN TRAPPA UPP i Hallsta igen. Lika roligt som vanligt.
Jag hade med mig Anna, Fia & Morsan dit.
Sen som vanligt kom Västeråsarna som brukar komma när jag är där. Grymt Kul att träffa dem!!!
Sen naturligtvis Sonja också.....hon är så gooooo!

Jag körde ett långpass från 00.15 - 02.00. (Snacka om att man blir slut i rösten) Jag hade ju innan jag kom ont i halsen av förkylning. Men det funkade trotts allt bra ändå.
Den 13/12 på Lucia står jag på scenen där igen......så boka in den alla!Jag vill det ska vara fullt hus då.
Skickar med ett par bilder från kvällen.

NU PÅ LÖRDAG 22/11 är jag på Nora Stadshotell 22-01. Ska bli kanon att få komma dit igen........känns ju som hemma då jag är uppvuxen i Nora. Så kooooooooom diiiiit!!!

Ha det bra alla Fans.
Puss & Kram //Jonny

Morsan & Fia

Anna & Fia

Kommentarer
Postat av: Tarja

Dags att komma till Hallsta SNART!!

2009-07-28 @ 21:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback