FANS I TÖREBODA

Hej Alla!

Som ni ser har jag äntligen tagit mig tid att göra i ordning min hemsida......"puh"
Hoppas att ni tycker om den.......skriv gärna inlägg om vad ni tycker!!!
Det har ju hänt en del sen senast jag skrev.
Har haft en hel del gig runtom.....Det blir roligare och roligare för varje gång.
Skickar med en bild av ett par tjejer från Töreboda som dagen till ära hade gjort egna tröjor att ha på sig när jag kommer. Kul!!! Mera sånt.......det gillar jag.
Har också börjat med att sälja T-shirtar på shopen....det kommer att trilla in mer grejer där.....så håll utkik.
SNART RELEASE FÖR MIN NYA CD OCKSÅ!!! Ska bli grymt kul att ge ut den. Den funkar ju riktigt bra där ute på dansgolven.
Jag kommer att ha ett releaseparty för den, förmodligen i Örebro. Platsen är inte bestämd ännu. Men ser gärna att så många som möjligt kommer......kommer bli ashäftigt!!!

Kram till er alla där ute som gillar det jag gör!
//Jonny



På ryggen står det även Schlagerman......



Lite sånghjälp ibland......



Så här såg det ut i Töreboda.....på en av bilderna

Kommentarer
Postat av: fia

de va< riktigt kul den kvällen i töreboda kram fia

2008-11-05 @ 03:43:06
Postat av: Elin

Tack för att du har fortsatt att komma till töreboda. Det är alltid lika kul när du kommer till Bistro och gör "stan" osäker :)

Grattis på födelsedagen!



Kramar Elin Kylén

2008-12-01 @ 17:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback