Nora Statt Till Helgen!

Hej alla Jonny-Fans!

Då var det dags att komma tillbaka till Nora på lördag. Ska bli riktigt kul! Har en hel del nytt i låt-bagaget.
Tyvärr inget från årets Melodifestival än så länge. De håller på att repas in för fullt.
Men jag har med mig ändå nya schlagers, pop och rocklåtar.

Och ni har säkert uppmärksammat att jag har en ny låt liggandes under knappen demo. Det är Danmarks låt till årets Eurovision Song Contest som jag spelat in här hemma lite snabbt. Den är skriven av ingen mindre än Ronan Keating.
Den kommer jag att ha med mig på lördag.......
Ni alla som är ldeiga och inte har nått för er........KOM TILL NORA STATT 22-01.

Sen vill jag passa på att önska min fosterpappa Grattis på 75-årsdagen som var igår 2 april.
Trevlig Påsk om jag inte hinner skriva innan dess.

Kram Jonny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback