JACKPOT!!!

Hej alla!

Vill passa på att önska en riktigt trevlig Jul - 2009. Och även Tacka Bistro Corner i Töreboda för tiden hos er med alla gig. Nu i helgen som var besökte jag dem med min sång för sista gången.....i alla fall med nuvarande ägare. De slår igen sina portar den 10 januari 2010. Så stort Tack och lycka till framöver!
Hoppas i alla fall att jag får komma tillbaka till Töreboda på någotvis då jag har en hel del som tycker om mig där.

Sen som ni såg på överskriften......så har jag vunnit en Jackpot på bingo! I söndags efter en lång dag på skolan med Julbordsbestyr så åkte jag till Bingo 8:an och spelade storbingo.
De har ett spel där som heter Chansen som är på 56 drag. Jag hade från början av spelet en bra bricka. Jag fick bingo på 1 rad som jag delade med en annan och fick 75 kr. Sen när spelet var uppe i 50 drag fick jag 1 kvar till full bricka. Hade 6 chanser på mig att få in den......sen på 56:e draget fick jag in nummer 9 som jag hade kvar och fick Jackpotten.........hela 11 000 kr......det ni! Trodde jag skulle svimma av lycka.
Så kan det gå ibland.....tyvärr alldeles för sällan.

Så nu fick jag pengar till Julklappar.....sm är inhandlat idag.....i alla falll en hel del!

Ha det nu bra alla!
Kram Jonny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback