RELEASE-PARTY

Hej Igen!

Längesen nu jag skrev......dax att ta tag i det här med uppdateringar!!!
Ska äntligen ha Release-Fest för min Maxi CD nu den 26/9 19:00 här i Örebro på Folkets Hus.
Det är en CD med 5 spår. 4 av spåren är skrivna av Peter Hägerås och spår 5 är min gamla "hit" Last Forever som är skriven av Danne Attlerud, Martin Klaman & Herbert Trus.
Ska bli kanonkul.....Det är drygt 120 anmälda i dagsläget.
Det är bara fortsätta anmäla er. Det går in 250 pers i lokalen.

Det kommer finnas drickbart att köpa för kanonpriser. Det bjuds på lite snittar och snacks under kvällen........och inte minst Uppträdande av mig.

Skickar med en bild på omslaget.......



SEN NI...............KOMMER JAG ATT VARA MED SOM ARTIST PÅ SILJA GALAXY 5/11. Mer artister ombord kommer vara Magnus Carlsson, Nanne Grönwall & Anki Bagger....så det är bara boka in er.

Sen som vanligt är det gig varje helg i stort sett.

Puss & Kram till er alla!
//Jonny

Kommentarer
Postat av: moster L

hej skrev du rätt datum på galaxy för Nanne är den 12.11 såg inte att den 5/11 fanns med på deras hemsida Lycka till den 26/9 Skickade foto till dig men fick tillbaka svar från en annan Jonny har du inte fått något foto??? skriv till mig om datumet på din dag på galaxy kram på er alla

2009-09-18 @ 18:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback